Problème tracker HM3

Bonjour, je viens de télécharger HM3 et je n’arrive pas à le relier à winamax. Pouvez-vous m’indiquer la démarche à suivre svp ?
Mes HH ne s’importent pas et le HUD ne s’affiche pas.
Merci d’avance

Hello @nascor ,

Je fais suivre ton message pour que @HMSupport puisse t’aider à trouver une solution à ton problème.

Cordialement,

La modération.

Winamax had some updates recently so you need to update HM3 to the latest beta version with support for the Winamax changes.

  • Close your poker clients, close HM3, and right-click - ‹ Exit › the HM3 Server icon in the Windows Notification Tray.
  • Please update to our latest beta version of HM3 from this link.
  • Restart HM3 and ensure HM3 and the HM3 Server (Auto Import/HUD) are fully started.
  • Launch your poker client(s).

If you continue to have problems:

Please see our HUD Troubleshooting FAQ and if that does not help then please send the requested logs, screenshots, and hand history files in a support ticket as instructed at the bottom of that FAQ with a link to this forum thread and your forum username.

Regards,

Fozzy71
Customer Support
Hold’em Manager

Quand tu as télécharger hm3, il te demande de cocher les rooms sur lesquelles tu joues, tu as du passer cette étape.

Il te suffit de revenir dans « tools » puis « site setting » puis « add mores sites », tu coches winamax puis tu clics sur « update sites », les fichiers import sont détectés automatiquement il te reste a definir ton siege a table.

Si tu as hm3 en francais outils->parametres du site->ajouter d’autres sites->coche winamax->mettre a jour->clic winamax->mon siege.

Bonsoir, quand je coche winamax, ça me marque ça, as-tu la solution ?

The beta version I linked above should solve that.

Regards,

Fozzy71
Customer Support
Hold’em Manager

Bonjour,
ça ne fonctionne toujours pas pour moi
pourtant ça fonctionne avec PT4
@HMSupport

If the HUD is not working please send us screenshots, logs, and hands from a session as instructed at the end of this guide - HUD Troubleshooting Guide | HUD (Heads Up Display) | Holdem Manager

Regards,

Fozzy71
Customer Support
Hold’em Manager

I can’t look at just an image and know why the HUD is not working. You need to send the screenshot with your logs and hands from the session in a support ticket - How To Send HM3 Log Files To Support | Technical Help | Holdem Manager

Regards,

Fozzy71
Customer Support
Hold’em Manager

tous les autres tracker fonctionnent pourquoi est ce si compliqué avec HM3?
je prefere juste utiliser un autre tracker plutot que de devoir rentrer dans cette usine à gaz à chaque mise à jour du soft

We are aware of some issues at that site (some users have said disabling the ‹ Playground › feature helps) but we can’t know what is causing your problems if you do not send us your logs, hands, and screenshots all together in a support ticket. All you have to do is use the HM3 - Help - ‹ Send Feedback… › option and attach your hands and screenshots with the logs/configs it sends as instructed in the previous link.

Regards,

Fozzy71
Customer Support
Hold’em Manager

a

:sweat_smile: