Problème HM2 SYNC sur 2 PC


#1

Bonjour,

Suite à la synchronisation sur mon 2e PC, le message d’erreur suivant apparaît:

“Sync Error: response contains string value where base64 expected (response: strct mapped
to type GenericBatchWrapper: member BATCHES mapped to type GenericBatch(): array mapped to type GenericBatch(): element 0: struct mapped to type GenericBatch: member BATCH_DATA mapped to type Byte())”

Pourrais-je avoir la traduction du support de HM2?
Merci d’avance


#2

Dommage que je sois en vacances jusqu’à la résolution du problème sinon vraiment j’aurais voulu le faire !


#3

This is written up as HM-8913.

Send us your IP address.

Please create a support ticket via the ‘Contact Support’ link here - https://support.holdemmanager.com/ - and if there is a forum thread with additional information please link to this thread and let us know your forum name if there are several people in the thread.


#4

Bonjour,

J’ai envoyé un message au support et pas de réponse?


#5

Ce n’est plus ce que c’était les coachs, tu préfères aller en vacances plutôt que de régler les problèmes d’un académicien.
Il va falloir revoir tes priorités…
Plus sérieusement, à quoi cela sert d’avoir un support HM sur PA?
Ils te renvoient sur le site ce que l’on peut faire nous même et les réponses sont en anglais…


#6

If you continue to have problems, please reproduce the problem and zip/attach your HM2Logs folder with a detailed description of what you were doing and what problems you were experiencing - http://hm2faq.holdemmanager.com/questions/1921/How+Do+I+Send+a+Log+File+to+Holdem+Manager+Support%3F

We also need your IP in the ticket.