Problème HM2 SYNC sur 2 PC

Bonjour,

Suite à la synchronisation sur mon 2e PC, le message d’erreur suivant apparaît:

“Sync Error: response contains string value where base64 expected (response: strct mapped
to type GenericBatchWrapper: member BATCHES mapped to type GenericBatch(): array mapped to type GenericBatch(): element 0: struct mapped to type GenericBatch: member BATCH_DATA mapped to type Byte())”

Pourrais-je avoir la traduction du support de HM2?
Merci d’avance

Dommage que je sois en vacances jusqu’à la résolution du problème sinon vraiment j’aurais voulu le faire !

This is written up as HM-8913.

Send us your IP address.

Please create a support ticket via the ‹ Contact Support › link here - https://support.holdemmanager.com/ - and if there is a forum thread with additional information please link to this thread and let us know your forum name if there are several people in the thread.

Bonjour,

J’ai envoyé un message au support et pas de réponse?

Ce n’est plus ce que c’était les coachs, tu préfères aller en vacances plutôt que de régler les problèmes d’un académicien.
Il va falloir revoir tes priorités…
Plus sérieusement, à quoi cela sert d’avoir un support HM sur PA?
Ils te renvoient sur le site ce que l’on peut faire nous même et les réponses sont en anglais…

If you continue to have problems, please reproduce the problem and zip/attach your HM2Logs folder with a detailed description of what you were doing and what problems you were experiencing - Hold'Em Manager 2 FAQs - Poker Software :: How Do I Send a Log File to Holdem Manager Support?

We also need your IP in the ticket.