Problème HM2 avec Bwin

Bonjour, je viens demander de l’aide, j’ai un soucis avec HM2 sur Bwin, je ne comprends pas d’ou vient mon problème !
Le HUD ne s’affiche ni sur les MTT, ni sur les Jackpot, ni sur les sit and go, mais le cash fonctionne parfaitement. Plus bizarre encore, je peux accéder au replay des mains jouées à l’instant sur mes MTT via HM2, les tables sont détectées… savez vous d’où vient ce problème ?
Merci pour votre aide !

Je tiens à préciser que le tracter fonctionne parfaitement sur toutes les autres rooms !

Même en plaçant le HUD avec “Table finder” dans l’onglet “active session” ?

Je viens d’essayer, sans succès

Hello @galenG,

Je fais suivre ton message pour que @HMSupport puisse répondre et solutionner ton problème.

@HMSupport Many thanks for your help. Regards :wink:

Please enable the Settings > Feature Logging > [x] ‹ HUDStats › and ‹ FastPoker › option and increase the Max number of log files option to 10 so old logs are saved with date/time stamps. You can also enable this before you launch HM2 from the Start Menu - Hold'Em Manager 2 FAQs - Poker Software :: Feature Logging

Please reproduce the problem and:

  • Attach a screen shot of the table/desktop
  • Try to include the Active Sessions tab and/or Sessions Report that also includes your windows clock and poker client lobby clock in the screen shot
  • Save a copy of the original Hand history for the table with the issue
  • Close HM2 and attach your HM2Logs folder with a detailed description of what you were doing and what problems you were experiencing - Hold'Em Manager 2 FAQs - Poker Software :: How Do I Send a Log File to Holdem Manager Support?

With all the above information we should be able to narrow down what is causing the issue. If all the information is not included we will need to email you again to request it.