We are writing to warn you that your chat on 2010/02/04 violates PokerStars policy. Please be advised that repeated violations will result in the suspension of your chat privilege.
We realize that we are an international site, and as such, our players come from all over the world. However, in order to uphold the integrity of our games, we must insist that players speak English only at the tables.
Our goal at PokerStars is to be a fun place to play, where everyone can feel comfortable. Abuse and other disruptions to the games takes away from everyone’s enjoyment, and therefore will not be tolerated.
We thank you for your cooperation.
Regards,
PokerStars Chat Moderation Team
The following chat was observed
tu peut goodnuggets il boite AA uTg
tu caller goodnugetts je voualis dire
Pkoi parce que je pense etre devant escope avec AQ et le pot devient consequent je pense avoir la cote
, preflop je parle
ensuite je call car avec 2 over card + le tirage carreau je sais que je suis derriere au flop mais g de grande chance d’ ameliorer
Pour toi la main ne doit pas etre joué dans ce cas ci, peut tu preciser pkoi
Parce que je pense que tes jetons peuvent faire la différence pf.
En fait, je vois mal un joueur committer 25% de ses jetons face à un limpers avec moins bien que toi. Donc fold. Maintenant, si tu penses que tu es devant, 3 bet et gagne les 2k jetons du milieu de suite.
Il n’est pas assez deep pour que la position joue. Il t’aurais fait all in sur n’importe quel flop et tu aurais foldé plus de 60% du temps.
Sans compter que le limpers reste à parler…