Fred.dz wrote:
[quote][quote]
I play on your site since 2 years or so now and I am a regular player at the NL200+ tables. I like your site very much althought other major sites on the net have a better rakeback and generally speaking much more attractive player rewards conditions. But this is not my concern.
The reason I am writing to you today is the following. Regurlarly, I am short on time to take important decisions at the tables. I really think you should take model on almost all other major sites (like full tilt poker, pokerstars, party poker, betfair just to mention a few of them) and put a timebank at the tables. Generally speaking, I think the software of everest poker should be hugely upgraded; just look at the awful software party poker had just a year ago and the one they got nowadays. I rake a lot of money on your site every month, and I am seriously considering quiting everest if such changes are not going to happen in a near future.
Cheers[/quote]
"Je joue sur votre site depuis 2 ans et maintenant je suis regular de NL200+. J’aime vraiment beaucoup votre site même si d’autre rooms ont des meilleures offres de rackback et plus généralement des récompenses plus intéressantes pour les joueurs. Mais ceci n’est pas le sujet de mon message.
La raison pour laquelle je vous écrit aujourd’hui est la suivante. Regulièrement, je n’ait pas assez de temps lors des décisions importantes aux tables. Je pense vriament que vous devriez prendre exemple sur les autres grosses rooms (comme FTP, PS, PP, Betfair, …) et mettre un timebank aux tables. De manière plus générale, je pense que le logiciel d’Everest devrait être grandement amélioré; regardez le logiciel hideux que PP avait il y a seulement 1 an et celui qu’ils ont maintenant. Je rake beaucoup d’argent sur votre site tout les mois, et je suis sérieusement en train de songer à quitter la room si de tels changements n’opèrent pas dans un futur proche."
[quote]Dear OMG,
Thank you for contacting us with your feedback. We always like to hear
from our clients what they like and, more importantly, don’t like about
our service.
We have forwarded your comments to our Poker Room manager for his review.
If you have any further questions then please do not hesitate to write
again.
Best Regards,
Scott
Customer Care Team[/quote]
"Cher OMG,
Merci de nous avoir contacté pour nous faire par de vos impressions. Nous apprécions toujours être tenu au courant de ce qu’apprécie et surtout de ce que n’apprécie pas les joueurs à propos de nos services.
Nous avons transmis vos commentaires à notre « Poker Room Manager » pour qu’il les passe en revue.
Si vous avez d’autres questions n’hésitez pas a nous écrire de nouveau."
[quote]Dear Scott,
Thank you for forwarding my email to your Poker Room manager, this is very good news.
Of course, it should be obvious to you that I am not going to be satisfied with such a non precise answer.
Could you tell me if the Poker Room manager is going to contact me in a way or another to give me a precise answer to my questions? That is about the future upgrades Everest is going to make on his software?
Best regards
OMGWtfTY[/quote]
"Cher Scott,
Merci d’avoir transferé mon mail a votre « Poker Room manager », c’est une très bonne nouvelle. Il me parait évident que je ne vais pas me satisfaire d’une réponse aussi imprécise.
Pouvez-vous me dire si le « Poker Room Manager », va me contacter par un moyen ou un autre pour me donner des réponses précises à mes questions ? C’est à propos de ce que la prochaine mise à jour de son logiciel que Everest va faire ?"[/quote]
Et moi qui croyais qu’everest était en train d etre racheté par betclic