Probleme lors de l'achat

Bonjours j’ai acheté le tracker dans la nuit du 05/01//2013 et je recois un message
"Hello –

Thanks for your recent purchase at holdemmanager.com. Unfortunately, your payment has been flagged by one of our security filters, please do not attempt to resubmit your purchase. A representative is currently examining your transaction and requires the following to proceed with your purchase:

Please contact sales@holdemmanager.net with the physical billing address associated with the credit card used to make this purchase.

It is possible that your funds have been placed on hold by the card issuing bank, should your transaction be declined it may take between two and four weeks for these funds to be processed and returned. Please note this lag time is due to the card issuing bank and is beyond our control. Please do not reattempt your purchase prior to speaking to one of our sales representatives.

Should have you have any other problems or questions, please do not hesitate to contact us at sales@holdemmanager.net.

Best Regards,

Hold’em Manager

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Résultat pas de tracker, et il me dise que le PB est de ma banque y a t il un truc que j’ai mal fait ou je vais vraiment pouvoir attendre 4 semaines ?

C’est standard il me semble. Ce qu’il dit surtout, c’est que si la transaction est annulée, il faut 2-4 semaines pour un reboursement. Mais comme cela sera accepté. Cela m’avait fait le coup aussi et il m’avais fallu attendre 3-4 jours je crois.

This is fairly common when some of the information for the credit card does not match with your information on your email account. If you sent an email to our sales staff they will help you to resolve the issues as quickly possible and get the transaction approved.

D’accord, le problème c’est que j’arrive pas à comprendre ce qu’il me demande. Je leur ai dit que c’était bien moi et ils me font attendre. Je veux juste savoir ce que je dois faire clairement …

Nous avons besoin de vous pour répondre à texte avec l’adresse de facturation associée à la carte utilisée (on ne peut pas ouvrir les pièces jointes). Une fois que nous confirmer qu’il correspond à l’adresse de l’achat en cours, nous allons approuver l’achat.

exemple:

123, rue Faux
Minneapolis, MN, 55443