J'arrive pas à faire marcher HM avec Everest

Salut!

Je joues sur Winamax, Bwin, et j’utilise HM1 avec les 2 clients depuis 1 an à peu près.

J’ai ouvert un compte sur Everest depuis peu, et j’arrive pas à faire fonctionner HM avec.

  • J’ai installé la version anglaise de Everest, ça je l’ai vu sur les forums.
  • J’ai spécifié le répertoire des HH.
  • J’ai jeté un oeil aux fichiers de hand history, le format est super bizarre mais c’est bien en anglais
  • J’ai lancé HM et Everest en même temps en tant qu’administrateur.

Problèmes :

- mes mains jouées ne s'affichent pas dans HM
- Je ne trouve pas mon pseudo Everest dans l'onglet "change" en haut à gauche de HM
- Le hud ne s'affiche pas aux tables
- Table manager ne détecte pas les tables auxquelles je suis en train de jouer
- Quand je fait glisser le carré rouge sur la table pour faire le lient entre HM et Everest, la table ne s'affiche pas dans Table manager.

Heeeeeeeeeeeeelp please!!!

Hi,

Here is a FAQ for you if the hands are not importing correctly: I see you may have completed some of the steps already but do them once more just to be sure :slight_smile:

Please install the latest version: http://www.holdemmanager.com/Downloads/HmUpdate.exe

Please check this thread to make sure you’ve the correct import folders setup for your site

On the import TAB check if there are import errors showing up, if so can you create a new database FAQ - Hold'em Manager (HM1) Poker Tracking Software :: Create / Delete Database and see if there is also import errors with that database

If there is please email the original hands to support@holdemmanager.net and also link to this thread

If your HUD is not working

Please see this FAQ FAQ - Hold'em Manager (HM1) Poker Tracking Software :: My HUD Doesn't Work and answer any questions that apply to you so we can narrow down what the issue is

I see you already answered some of the questions, but we will need your config file if we are to fix this. I if you have to send us your config file, please attach it and send it to support@holdemmanager.com and include a link back to this thread in your email.

I hope this helps

Marco