Bonjour,
Comme expliquait dans le titre je n’ai rien qui s’affiche dans sesssions by table depuis plusieurs jours donc entre temps j’ai bien sûr relancé plusieurs fois HM2 et aussi rebooté le PC.
Pour les autres stats, tout s’affiche bien.
Bonjour,
Comme expliquait dans le titre je n’ai rien qui s’affiche dans sesssions by table depuis plusieurs jours donc entre temps j’ai bien sûr relancé plusieurs fois HM2 et aussi rebooté le PC.
Pour les autres stats, tout s’affiche bien.
salut
vas sur le site hm et telecharge la dernier version et reinstalle B)
desintalle celle la
Merci, mais ça n’a pas fonctionné.
J’ai tout essayé, même après avoir virer PostgreSQL et les dossiers HM2 se trouvant dans roaming (désinstallation avec Revo), ça ne fonctionne pas.
J’ai aussi tenté avec 1 nouvelle base de données en y important quelques mains et ne marche pas non plus :s
What is your Windows > Control Panel > Region and Language > Format: option set to?
Close HM2 and change it to English (USA), then restart HM2. The Reports should now work again.
Close HM2 again and change your regional settings back to your native setting and start HM2 again.
Did that solve the problems with the Reports?
Regards,
fozzy71
Unfortunatly, It has nothing changed.
It has not been overnight, I use HM2 for several months and all going very well before.
Cordialy
tenuo
[quote=« tenuo, post:470284 »]Unfortunatly, It has nothing changed.
It has not been overnight, I use HM2 for several months and all going very well before.
Cordialy
tenuo[/quote]
Please reproduce the problem and attach your log.txt file - Hold'Em Manager 2 FAQs - Poker Software :: How Do I Send a Log File to Holdem Manager Support?
Please zip and email the log, with a link to this thread and your forum name, to hm2support@holdemmanager.com
Regards,
fozzy71
I reinstalled my OS for another problem and it has also solved this problem. So I no longer have the log.