J’ai HM1 depuis plus d’an je précise que je n’ai pas trop de problème pour son utilisation.
Dimanche j’ai voulu faire un tournoi sur PS et un autre sur Unibet. Mon problème c’est que HM à très bien fonctioné pour PS mais par contre l’HUD n’a jamais voulu fonctionner pour sitgo et tournoi unibet. Bien que le cash game fonctione bien.
Pourtant les mains d’unibet sont importé correctement j’arrive même à voir les tables dans table finder mais voilà quand je les ajoute manuellement le hud ne se lance pas.
J’aimerai régler ce problème car depuis ça ne fonctionne toujours pas ni sur unibet ni sur bwin alors que j’ai déjà fait des centaines de sitgo sur bwin sont aucun soucis.
Est-ce que je suis le seul dans ce cas?
J’ai vérifier mon HM a la dernière mis à jour!! :sick:
Help je sais plus quoi faire?
Si on est plusieurs pourquoi le signaler au support de HM.
Please answer the following questions and send the results to support@holdemmanager.com Also be sure to attach your .config file. In your email also include a link back to this thread.
What exact version of Holdem Manager are you using?
What poker site are you playing on and does the problem occur on more than one site?
Which type of game(s) are you playing? (NL, FL, Omaha, SnGs, MTT)
Have you clicked on the Start Auto Import button?
Often times, it is one setting or option that’s not correct in your poker client. Please see our Detailed FAQs on configuring Holdem Manager to work with poker sites to make sure your poker site is saving Hand History files.
Check to see if the hand histories are showing up in the folder that you configured in HM to auto import from.
If you think the hands are importing the please go to the reports TAB, select your username and run a report with all filters off to confirm they have imported.
If you open the hand history files, are they written in English?
Please attach your holdemmanager.config file from C:\Program Files\RVG Software\Holdem Manager\Config folder. It may be just called holdemmanager if youve extenstions turned off.