1 million ..qui pourrait me calculer ca?sto?sharp?

salut

ca fait un ptit moment que je me demande quelle sont les chances réelles de pouvoir gagner le triple double de fulltilt et remporter la somme d’un million de dollars?

en bref faut gagner le early double a et b , le daily double a et b et le big double a et b …et on a un mois pour le faire…

alors a votre un avis? fesable pour un pro ou pas?quelles sont les chances de pouvoir y arriver?

The Triple Double

Wanna really score big? Then play for the Triple Double. Win all six of the Doubles tournaments in a single month and take home a $1 Million jackpot.

Become an MVP by scoring a Triple Double – and collect $1 million for stringing together the play of a lifetime. To score this amazing bonus, you’ll have to rise above the competition and take down all six of our individual Doubles tournaments over the course of one calendar month.

Your wins don’t have to be back-to-back, and you don’t have to win each of the individual jackpots. Because the Triple Double is a true bonus, you’ll receive your $1 million prize on top of any other jackpot winnings you’ve already earned.

Winning the same tournament twice won’t hurt your bankroll – but it won’t count toward the Triple Double. You have to win both the “A” and “B” tournaments from each of the Early Double, Daily Double and the Big Double in order to hit the ultimate payday.

So get ready to fill up your stat sheet and hit the winning shot – play for a Triple Double and score a $1 million bonus!

Autant de chance que de gagner à l’euromillion … ? :confused:

salut cedric

:laugh: :laugh: :laugh:

j’en suis meme pas sur …ca se peut t a peut etre plus de chance de gagner a l’euromillions parce que il faut a chaque fois gagner le a et le b en meme temps…un vrai truc de ouf ^^

SP33DY écrit:

[quote]salut

ca fait un ptit moment que je me demande quelle sont les chances réelles de pouvoir gagner le triple double de fulltilt et remporter la somme d’un million de dollars?

en bref faut gagner le early double a et b , le daily double a et b et le big double a et b …et on a un mois pour le faire…

alors a votre un avis? fesable pour un pro ou pas?quelles sont les chances de pouvoir y arriver?

The Triple Double

Wanna really score big? Then play for the Triple Double. Win all six of the Doubles tournaments in a single month and take home a $1 Million jackpot.

Become an MVP by scoring a Triple Double – and collect $1 million for stringing together the play of a lifetime. To score this amazing bonus, you’ll have to rise above the competition and take down all six of our individual Doubles tournaments over the course of one calendar month.

Your wins don’t have to be back-to-back, and you don’t have to win each of the individual jackpots. Because the Triple Double is a true bonus, you’ll receive your $1 million prize on top of any other jackpot winnings you’ve already earned.

Winning the same tournament twice won’t hurt your bankroll – but it won’t count toward the Triple Double. You have to win both the “A” and “B” tournaments from each of the Early Double, Daily Double and the Big Double in order to hit the ultimate payday.

So get ready to fill up your stat sheet and hit the winning shot – play for a Triple Double and score a $1 million bonus![/quote]

J’efface mon post car j’ai dit une connerie

ben pour les neuneus comme nous ouais on peut carrément oublier…

mais un pro a beaucoup plus d’edge…donc peut etre a t il plus de chances que nous pour ca que je pose la question :slight_smile:

sa doit vraiment etre difficile je confirme:blink:

Les pros arrivent à se faire sortir en live par des débutants qui ont fait des qualifiers… Alors, 6 tournois dans le mois, et dans un tel panier de crabes…

On suivra le gagnant de ce superbonus avec beaucoup d’intérêt… :smiley: :smiley: :smiley:

Je pense que seul Mme Irma est capable de gagner cette série de Tournois …

et encore c’est pas sur, je suis sur qu’elle se prendrais un bad beat :laugh: