Impossible de déplacer le hud HM2 sur Pokerstars en CG uniquement

Ola la communauté :wink:

Bug étrange et nouveau mais il m’est impossible de déplacer le hud lorsque je suis à une table de cash game sur Pokerstars , je m’explique le hud est placé n’importe comment sur la table et quand je veux le déplacer en click droit…il se déplace mais reprend automatiquement sa place initiale dès que je lache le click droit. Précision aussi importante qu’étrange mais cela ne le fait que sur les tables de CG de Pokerstars pas sur les tables de MTT :upside_down_face: et aucuns soucis sur les autres rooms que se soit en CG ou MTT.
J’ai eu beau mettre à jour HM2 rien n’y fait…donc peut ètre quelqu’un a déjà eu ce problème , en ce qui me concerne c’est la première fois. Même si le trafic en CG sur Pokerstars n’est plus trop ce qu’il était c’est surtout pour résoudre le soucis avant tout.

Merci d’avance :wink:

Hello @spirit77,

Je fais suivre ton message pour que le support HM2 puisse t’aider :wink:

Many thanks @HMSupport

Regards,

Phit

Merci Phit :wink:

1 « J'aime »

Please update to this version
http://www.holdemmanager.com/Downloads/Hm2AutoUpdate_8655.exe

Please enable the Settings > Feature Logging > [x] ‹ HUDStats › and ‹ FastPoker › option and increase the Max number of log files option to 10 so old logs are saved with date/time stamps. You can also enable this before you launch HM2 from the Start Menu - Hold'Em Manager 2 FAQs - Poker Software :: Feature Logging

Please reproduce the problem and:

  • Attach a screenshot of the table/desktop
  • Try to include the Active Sessions tab and/or Sessions Report that also includes your windows clock and poker client lobby clock in the screen shot
  • Attach a copy of the original Hand history for the table with the issue*
  • Close HM2 and attach your HM2Logs folder with a detailed description of what you were doing and what problems you were experiencing - Hold'Em Manager 2 FAQs - Poker Software :: How Do I Send a Log File to Holdem Manager Support?

*All original hands that are auto-imported get moved to an archive for performance reasons. Your \HM2Archive is in C:\HM2Archive by default, but you may have put it anywhere. The archive should be organized by \Month\DayOfMonth (example: D:\HM2Archive\2009\07\31) or if it was auto-imported with 7283+ it would be in \HM2Archive\SiteName\YYYY\MM\DD. It is configured in the Site Setup - Auto Import Folders menu.

With all the above information we should be able to narrow down what is causing the issue. If all the information is not included we will need to email you again to request it.

C’est bon cela fonctionne , en fait il fallait juste faire un reset des huds dans HM2. Merci :wink: